شجاع خلیل زاده که خیلی زود به تیم ملی دعوت شد:
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 1:21 ::  نويسنده : آرش

 

خیلی زود به ترکیب اصلی تیم ملی هم می رسم!

دعوت سه بازیکن مس به اردوی نوروزی تیم ملی فوتبال که دو تن از آن ها کرمانی بودند می توانست بهترین عیدی فوتبال ملی به کرمانی های فوتبال دوست باشد. وحید اسماعیل بیگی احمد زنده روح و شجاع خلیل زاده آخرین دعوت شدگان مس به تیم ملی هستند. اما شجاع خلیل زاده بازیکنی که در بازی با قطر روی نیمکت تیم ملی هم نشست حالا جدی ترین سهمیه مس در تیم ملی محسوب می شود. او انگیزه های زیادی دارد که خیلی زود به ترکیب تیم ملی هم برسد.

    

بعضی اتفاقات ساده مسیر فوتبال خیلی از بازیکنان را عوض کرده است و سرنوشت جدیدی برای آن ها رقم زده است. یکی از این اتفاقات ساده فصل قبل مسیر زندگی حرفه ای شجاع خلیل زاده را عوض کرد تا جایی که او امروز از سوی کارلوس کیروش به تیم ملی دعوت می شود. فصل پیش زوج مرکز خط دفاعی مس را نبی باقری ها و پیروز قربانی تشکیل داده بودند اما درگیری شدیدی که بین صمد مرفاوی و نبی باقری ها پیش آمد سبب شد که او بازیکن شاخص تیمش را به روی نیمکت منتقل کند. خیلی ها در ابتدا نگران جانشین او بودند چراکه قرار بود در خط دفاع مس بازیکنی به میدان بورد که خیلی ها حتی در داخل باشگاه در ابتدا فامیل او را هم به اشتباه خلیل آزاد معرفی می کردند! بازیکن مازندرانی فوق العاده جوانی که از تیم مس سرچشمه به مس کرمان آمده بود. هرچند او در بازی های ابتدایی چند اشتباه بزرگ در زمین کرد اما از همان ابتدا نشان داد قابلیت تبدیل شدن به یک دفاع مطمئن را دارد. اعتماد مرفاوی به او که حاصل لجبازی با باقری ها بود به شدت جواب داد و شجاع خلیل زاده تبدیل به بازیکن اصلی مس شد. به طوری که برای فصل بعد جای او در ترکیب حفظ شد و به دنبال بازیکنی بودند که در خط دفاع با او به هماهنگی برسد! خلیل زاده فصل قبل به تیم ملی امید هم دعوت شد و جدایی پولادی از مس یکبار دیگر او را در مسیر خوشبختی قرار داد و سبب شد کیروش که به دنبال حفظ یک سهمیه مس در لیگ برتر بود، این بار نام او را در لیست تیم ملی قرار دهد تا سال های طلایی این بازیکن ادامه پیدا کند. خلیل زاده می گوید: " می دانستم وضعیت تیم ملی به گونه ای در آمده است که اگر خودت را خوب نشان دهی به حقت می رسی. بهرحال کیروش یک مربی حرفه ای است و چند بازی تیم ما را هم از نزدیک دیده بود. حدس می زدم به تیم ملی دعوت شوم و فوق العاده خوشحالم که این اتفاق رخ داد". خلیل زاده در رابطه با شانس بازی خود در ترکیب تیم ملی با وجود بازیکنانی نظیر عقیلی، حسینی و... تا چه اندازه می داند می گوید: " زمانی که من به تیم مس آمدم هیچکس فکر نمی کرد اینقدر زود به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کنم. زمانی هم که به ترکیب اصلی رسیدن کسی گمان نمی کرد طی این مدت به تیم ملی برسم! حالا هم هیچکس فکر بازی من در ترکیب اصلی را نمی کند که امیدوارم مثل بقیه موارد خلاف آن را ثابت کنم". او در رابطه با بازی تیم ملی کشورمان برابر قطر هم گفت: " تیم ما از حالا برای مرحله دوم تمرکز کرده است و به این بازی به چشم یک بازی تمرینی نگاه کرد. فکر می کنم تیم ما بازی خوبی انجام داد و از اینکه از گروهی صعود می کنیم که بحرین در آن حذف شده است بسیار خوشحالم. در بازی های آینده اگر کیروش به من اعتماد کند و در زمین باشم سعی می کنم از کمترین فرصت ها بهترین استفاده را کنم تا خود را وارد ترکیب ثابت کنم". خلیل زاده در رابطه با وضعیت آماری نه چندان خوب خط دفاع مس هم می گوید:" ما در دفاع تیمی مشکل داریم هرچند در برخی از بازی ها نیز دروازه تیم را بسته نگه می داریم اما در برخی بازی ها نیز به دلیل اینکه دستور تیم برروی کارهای هجومی است احتمال دریافت گل بیشتر می شود. با این حال هوادارنمان مطمئن باشند در پایان فصل رتبه ای کسب می کنیم که در خور نام تیم مس باشد".



نظرات شما عزیزان:

سوسن
ساعت15:39---3 فروردين 1391
من مطمئنم خلیل زاده خیلی زود به موفیت های بیشتری میرسه..
به امید آن روز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان